skip to Main Content
Menu
Konferencje W Hotelach Diament. Komfort Dla Twojego Biznesu! 5 Z 5 Powodów

Szukasz atrakcyjnej i efektownej przestrzeni biznesowej? Potrzebujesz zorganizować konferencje, spotkanie biznesowe czy eleganckie przyjęcie? Dobrze trafiłeś! W HOTELACH DIAMENT znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do stworzenia idealnego spotkania.

Profesjonalne centrum biznesowe zapewnia sieć HOTELI DIAMENT, która oddaje do dyspozycji 3000 m2 przestrzeni konferencyjnej, zlokalizowanej w 13 hotelach, w 7 miastach w południowej Polsce. Stworzyliśmy wyjątkową przestrzeń do organizacji profesjonalnych i prestiżowych spotkań na najwyższym szczeblu. Nasze doświadczenie oraz jakość świadczonych usług zapewni wyjątkową oprawę Państwa wydarzenia.

Pojemność i unikalny wystrój sal konferencyjno – szkoleniowych wraz z infrastrukturą hotelową oraz pobliskimi atrakcjami czynią z HOTELI DIAMENT idealną przestrzeń biznesową. Bogaty zakres świadczonych usług ma zapewnić niezbędną wygodę pracy w trakcie podróży służbowej. Dbając o komfort naszych Gości zapewniamy m.in. usługi concierge.

Każda sala konferencyjna wyposażona jest w niezbędny sprzęt audiowizualny: projektory, ekrany, mikrofony czy odtwarzacze DVD. Oferowane przez nas obiekty konferencyjne są w pełni klimatyzowane oraz posiadają dostęp do internetu. Odpowiednie nagłośnienie oraz możliwość pełnego zaciemnienia pozwoli na przeprowadzenie profesjonalnej prezentacji.

Gdyby chcieliby Państwo dowiedzieć się więcej o tym, co nasze hotele mogą zaoferować, aby w pełni uprzyjemnić Państwu podróż służbową – zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym centralnydzialsprzedazy@hotelediament.pl!

Back To Top
×Close search
Search