Zapoznaj się z naszymi działaniami w sieci Hotele Diament
w związku z koronawirusem Covid-19.
Przeczytaj jak dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Gości i Pracowników.
I. Pracownicy Hoteli Diament i dbałość o bezpieczeństwo naszych Gości:
Szanowni Państwo w trosce o najwyższą dbałość w zakresie bezpieczeństwa Gości i naszych Pracowników zobligowaliśmy się do postępowania zgodnie z poniższymi zapisami przygotowanych przez nas zasad:
- wszyscy nasi Pracownicy Hoteli dokonują samooceny stanu zdrowia przed pojawieniem się w pracy zgodnie z www.pacjent.gov.pl/koronawirus/sprawdz-objawy
Dodatkowo każdy Pracownik Hotelu, jak i pracownicy firm kooperujących przed rozpoczęciem pracy zobligowani są do:
- Nasi Pracownicy i Pracownicy naszych Kooperantów są dopuszczani do czynności zawodowych tylko i wyłącznie wtedy kiedy ich temperatura nie przekracza 38℃ oraz nie wykazują innych objawów takich jak: kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem;
- Kadra kierownicza została zobligowana do systematycznej weryfikacji stanu zdrowia podległych Pracowników i udzielania im pomocy jeśli nastąpi taka konieczność;
- Realizujemy politykę bezpieczeństwa. Wdrożyliśmy wiele rozwiązań związanych z bezpieczeństwem dla naszych Gości, m.in. specjalne osłony w naszych Recepcjach Hotelowych oraz dostępność żeli antybakteryjnych.
- Z regularną częstotliwością przeprowadzamy dezynfekcje i wietrzenie przestrzeni hotelowych.

II. Strefy ogólne (korytarze, hole, lobby, toalety):
- Działamy zgodnie rządowymi wytycznymi dostępnymi na https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia (dotyczące działalności hotelarskiej);
- Dezynfekcja holi i korytarzy odbywa się przy użyciu atestowanych środków i narzędzi;
- Prowadzona jest dokładna i regularna dezynfekcja toalet publicznych na terenie Hotelu;
- W każdej toalecie publicznej na terenie Hotelu w widocznym miejscu udostępniona jest instrukcja jak poprawnie i skutecznie myć ręce;
- Wietrzymy regularnie pomieszczenia przestrzeni wspólnych w celu zapewnienia jeszcze lepszego obiegu świeżego powietrza;
- Systematycznie sprawdzamy jakość wykonywanej pracy w zakresie dezynfekcji stref ogólnych, poprzez wykonywanie regularnych kontroli jakości pracy naszego Personelu przez Kadrę Kierowniczą;
- Wprowadzono zalecenie poruszania się windą przez maksymalnie 2 osoby przy zachowaniu bezpiecznej odległości

III. Strefa Recepcji:
- W widocznym i łatwo dostępnym miejscu w każdej recepcji hotelowej zapewniono dostępność żeli do dezynfekcji rąk dla Gości;
- Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych w tym „BLIK”. Nasze terminale płatnicze zabezpieczyliśmy folią, którą regularnie wymieniamy;
- W Recepcji dostępne są numery telefonów do Sanepidu oraz adresy najbliższych aptek;
- Realizujemy systematyczne informowanie Gości o procedurach bezpieczeństwa obowiązujących w Hotelu. Wszystkie aktualne informacje przekazujemy również drogą medialną wykorzystując do tego celu monitory w Recepcji oraz informacyjny kanał hotelowej telewizji;

IV. Strefa pokoi hotelowych:/kwarantanna pokoi/:
- Współpracujemy z certyfikowaną Pralnią, której proces prania ręczników i pościeli posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Proces prania w całości odbywa się w temperaturze minimum 60 stopni Celsjusza;

V. Strefa Restauracji/Baru:
- Nasze Restaurację działają zgodnie z rządowymi wytycznymi i zaleceniami GIS dostępnymi na https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia;
- Przy każdym wejściu do Restauracji umieściliśmy płyny do dezynfekcji rąk dostępne dla wszystkich naszych Gości;
- Preferujemy płatności bezgotówkowe oraz w systemie „BLIK”. Nasze terminale płatnicze zabezpieczyliśmy folią, którą regularnie wymieniamy;
- Dbamy o to aby w naszych Restauracjach panowała dobra atmosfera, dlatego w trosce o nasze zdrowie dokonujemy regularnego wietrzenia pomieszczeń w celu zapewnienia zwiększonej i niezbędnej wymiany świeżego powietrza;

VI. Strefa konferencyjna:
- Sale konferencyjne są dostępne na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem wskazanym na https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia.
- Przy wejściu do Sal konferencyjnych zapewniono dostępność żeli do dezynfekcji rąk dla uczestników konferencji;
- Przed realizacją każdej konferencji nasze służby techniczne dezynfekują w sali stoły, krzesła, pilot do TV, pilot do rzutnika, flipchart, markery, wieszaki oraz inne detale wyposażenia konferencyjnego;
- Przed konferencją oraz po jej zakończeniu dokonujemy wietrzenia sal konferencyjnych w celu zapewnienia w nich właściwego obiegu świeżego powietrza;

VII. Strefa Kids Club:
- Nasz Kids Club został otwarty zgodnie z zaleceniami rządowymi https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia;
- Kids Club jest codziennie dezynfekowany przy użyciu atestowanych środków i narzędzi oraz jest regularnie wietrzony w celu zapewnienia przepływu świeżego powietrza

VIII. Fitness Club:
- Fitness Club są dostępne zgodnie z rządowymi wytycznymi i zaleceniami GIS dostępnymi na https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia;
- W widocznym i łatwo dostępnym miejscu zapewniono dostępność żeli do dezynfekcji rąk dla Gości korzystających z Fitness Club;
- Regularnie dezynfekujemy urządzenia do ćwiczeń, takie jak: hantle, bieżnie, rowerki itd.
- Przygotowaliśmy środki do dezynfekcji urządzeń dla Gości, by przed i po zakończonych ćwiczeniach mogli zdezynfekować używany sprzęt;

IX. Strefa SPA & Wellness:
- Nasze strefy Spa&Wellness są otwarte zgodnie z rządowymi wytycznymi i zaleceniami GIS dostępnymi na https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia;
- W strefie udostępniono płyny do dezynfekcji rąk;
- Przed wejściem do strefy zabiegowej SPA&Wellnes zapewniono dostępność żeli do dezynfekcji rąk;
- Z regularną częstotliwością przeprowadzamy sprzątanie, dezynfekcję i wietrzenie przestrzeni strefy zabiegowej SPA&Wellnes.

X. Podsumowanie
- Szanowni Państwo, wszystkich naszych Gości i Pracowników obowiązują zalecenia GIS i WHO wraz z kolejnymi aktualizacjami. Sytuacja oraz bieżące obowiązujące przepisy są przez nas monitorowane. Dbamy o sprawne przekazywanie informacji do naszych Gości jak i Pracowników;
- Nasi Pracownicy przechodzą regularne szkolenia w celu zachowania najwyższych z możliwych norm bezpieczeństwa. Szkolenia prowadzone są przez odpowiednio przygotowaną do tego procesu osobę w ramach naszej organizacji.
- Nasi Pracownicy stoją na straży bezpieczeństwa Naszych Gości. Realizując przedstawione tutaj zalecenia i zasady dbasz o swoje i nasze zdrowie.
- Zaprezentowane na tej stronie informacje podlegają bieżącej aktualizacji przez Hotele Diament S.A. i są modyfikowane zgodnie z nowymi wytycznymi GIS odnośnie funkcjonowania Hoteli oraz z zarządzeniami i regulacjami ustanowionymi przez Rząd RP;